8 Mayıs 2009 Cuma

Doğumgünü Şiiri

Süpersin tıpkı nickin gibi
Üzerine tanımam kimseyi
PC deyince akla ilk gelen sensin
Eşime dostuma söyledim, herkes bu bloga girsin

Resimlerini gördüm, Sawyer gibi saçın var
Cem bir numarasın, Sawyer'ı kim takar
Erik gibisin, ekşisin ama tatlısın
Megaloman adam, baş harflerine bakar mısın?




  • Dünyadaki en büyük hayalkırıklıklarımdan birini ilkokulda yaşadım... Fizik dersinde basit makineler konusunu gördüğümde sanmıştım ki, cidden çalışan makineler robotlar falan yapıcaz... Meğer basit makine dediği kaldıraç, palanga falanmış... Ne alakası var bunun makineyle...





  • John Locke, şu an Jack'e hamileymiş...
  • Hurley, hidrojen bombasını yiyerek etkisiz hale getirecekmiş...Daha sonra oluşan gaz, dharmayı tasfiye etmekte kullanılacakmış...
  • Jacob aslında Vincent'mış...





  • Hani sınavın sonuna doğru sınav gözetmeni "son kontrollerinizi yapın" der ya, işte ben buna gıcık oluyom... Sana ne ki benim kağıdımdan, belki ben kontrol etmek istemiom, belki sınava son anda başlayıp heyecan yaşamak istiyom...





  • Dünyanın En Acı durumu: Ben bunu yaşadım gençler... Hani gün içinde insanın diline bi şarkı dolanır ya, herkesin başına geliyodur... Benim dilime tam öss sırasında gülben ergen şarkısı dolandı ya... Sorarım size bundan daha acı durum var mı? Dinlemem etmem nası dolandı bilmiom... Gülben ergen olmasaydı şimdi daha iyi bi yerde okuyabilirdim yani...





  • Hani Fifanın, kulüplerin falan ikinci başkanlarına asbaşkan denir ya, ben buna bi türlü anlam veremiyorum... Asbaşkan deyince insanın aklına başkanların başkanı gelmiyo mu ya?





  • Öss'ye girip bi üniversite kazandığını öğrendikten sonra hemen müzik dükkanına gidip gitar alan insan(bkz. ben) sen çok güzel insansın(kendime kötü mü dicektim)... Sen hemen bi gitar alıyım üniversitede çimlerin üstünde çalarım bütün kızlar hasta olur diyen insansın...Ama yok öyle bişey bilmiş ol...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder