22 Mayıs 2009 Cuma

Lost Fotoşop

Hani şirketlerin falan telefon numarası bi ilanda falan yazarken numaranın sonunda pbx yazar ya...
O ne demektir bilen var mı ya... Kimse anlamadığı halde niye yazar ki şirketler bu olayı...




Bugünlerde ne istiyorum biliyo musun? Bi bankada uzun zaman geçirebilmek :D Ben bankaya veya ATM ye gittiğimde işim en fazla 2 dakika falan sürüyo... Ama benden önceki şahıslar bir şekilde 10 dakika zaman harcamayı başarabiliyolar, ne yapıolar anlamıom... Bugün bankaya gittiğimde 204 numarası geldi, kafamı kaldırdım numaratör 202 de... oh dedim az beklicem, nerdeee, o önümdeki 2 kişiyi 15 dakika bekledim yav...




bugünlerde sınav yoğunluğundan yazıcak pek bi malzeme toplayamadım, en iyisi yaptığım bikaç Gimp çalışmasını koyayım...


















1 yorum:

  1. pbx şirketi içi özel santral demek cemcim :D bunu belirtmek için kullanılıyor ama kimsenin anlamadığı gerçeğini de göz ardı etmemek lazım :D:D

    YanıtlaSil