1 Mayıs 2009 Cuma

Bengay Kokusu

Hani üzerinde kocaman GAP yazılı sweatshirt ler giyen insanlar vardır ya, işte ben o insanları çok takdir ediyorum. Çünkü o insan güneydoğu anadolu projesine bi nebze olsa da katkısı olmuş insandır Gülümsüyor aynen devam...





Falan veya filan demek yerine "felan" insan, sen nası bi insansın ki bu iki kelimeyi bi anlamda birleştiriyosun, nikah memuru gibi insansın sen... hem felan demek daha zor değil mi ya niye kasıyosun?





Geçen yazılarımdan birinde en sevdiğim kokulardan bahsetmiştim ya geçen gün aklıma bi tane daha geldi... "Bengay kokusu"... Hani burkulma, ağrıma, sızlama falan olunca insanlar sürer ya o bengayı diyorum. Çok güzel kokusu var o ilacın... İlaç olarak bengayla kapışabilecek tek koku ise "Vicks" kokusudur...Aslında ilacın ismi değil de üreten firmanın ismidir vicks ama herkes o ilaca vicks der...





Çılgın Lost Spoiler:
Benjamin aslında Kate'in oğluymuş, Sawyer ise aslında Jack in kızıymış...



Mağazadaki Çocuk:

Mağazadaki çocuklarla ilgili çok malzeme var demiştim aklıma bi tane daha geldi...
Hani bi market vs. içinde coşagelmiş çocuklar vardır ya onlar çok süper canlılardır... Mesela istediği bi oyuncak falan alınmıştır çocuk bi anda dans etmeye, oynamaya falan başlar(bkz . coşagelmek) işte o coşku anı insanın yalnızca çocukken yaşayabileceği bi andır...


Mağazaki Çocuk -2:

Hani mesela kasada bekliyosundur önündeki insanın da çocuğu vardır... O çocukla bi ara göz göze gelirsin ya, ama çocuk öyle bi psikolojidedir ki o göz temasını bi türlü bozmaz. Sürekli ağzı açık bi vaziyette sana bakar, işte o çocuğun psikolojisi çok ilginçtir bence...





Ya yukarıda bengay diyince de aklıma bişi geldi, bu bengay ın ismi aslında çok acayipmiş, ortadan ayırınca değişik manalar çıkıyo Gözler





Lebron James' i "Lee Brown James" sanan insan ben sana çok gülüyorum ya... Ama üzülme senin suçun değil, tüm suç murat murathanoğlu'nda...





Geçen gün bi dönercinin önünden geçerken aklıma geldi... Hani dönerciler döner keserken bi yandan da döner bıçağını sürekli biler ya işte bu bana çok saçma geliyo... Ya bu döner bıçağı denen şey plastikten mi yapılıyo ki 5 dakikada bir biliyonuz, yoksa sırf "ben dönerciyim biraz artistik yapayım" diye mi sürekli bu eylemi gerçekleştiriyonuz...

1 yorum:

  1. Dönercilerin yaptığı masatlamak bilemek değil. Bilemek de körleşen bıçak ucu keskinleştirilir, masatlamada yumulmuş keskin uç düzleştirilir. Artistlik olsun diye değil, ince olduğu için kolay yamuluyor... ;)

    YanıtlaSil