27 Nisan 2009 Pazartesi

Selebant

Bi futbolcu için dünyanın en acı durumu attığı golün ofsayt nedeniyle iptal olmasıdır heralde. Düşünsene, bütün hafta çalışmışsın hatta gol attığında yapacağın sevinme şeklini bile çalışmışsın, tam golü buldun tribüne koşup sevinirken, biri elinde bayrakla "boşuna sevinion oluuum" diyo... Çok kötü çok...





Kot pantolonun cebinde şekil çıkmış insan bence sen on numara insansın... Sen telefonunu, anahtarını, cüzdanını sürekli aynı cebine koyan insansın... Ama o cep eğer bir gün boş olursa, orada izi olduğu halde mesela cüzdan orda olmazsa, dünyanın en acı durumlarından biri oluşur...





Ey okuyucu, eğer senle tanışıyorsak ve bana hitap etmen gerekiyosa en son kullanacağın hitap şekli "cemcim" olsun lütfen...Elektrik direği diye çağırılmayı tercih ederim...(birinci tercihim bu değil tabii ki :D ) Tercihler 1- Cem, 2-James, 3- Sawyer, 4- Lanet, 5- Elektrik Direği...





U2 (yutu) grubuna "u-iki" diyen insan, ne desem sana bilemedim şimdi, süpersin ya...
Sen gavur müziğine karşı anadolu rock dinleyen insansın, helal sana... (bu yazıyı okuyor ve ben de anadolu rock yapıyım dersen, cem yılmazın 10 adımda anadolu rock videosu sitede mevcut)





Bildim bileli anlamadığım bişey var... Neden saat 12:30 a yarım denir??? Neyin yarısı ki? günün yarısı 12 değil mi, günün yarısının yarısı anlamında mı acaba?





Çılgın Lost Spoiler:

  • Hidrojen bombası(jughead) nedeniyle oluşan radyasyonlu çayları test etmesi için adaya Türk bakan gelecek...

  • Desmond adaya dönecek ve "ben bu adanın çarkına....." diyip çarkı kıracak...

  • "Dumansız hava sahası" görevlileri adaya gelip, black smoke'un mekanını mühürleyecek...

  • John Locke ölüp dirilmekten yalama olacak...




Hani bişeyi bantlaman gerekir, bantı eline alırsın, açmaya çalışırsın da bi türlü ucunu bulamazsın ya, işte bu çok kötü bi durum bence... Bant ucu açmak için algoritma geliştiren insanlar var ya... "Önce elini gezdiriyosun, bi çıkıntı hissedince tırnağınla girişiyosun.....vs..vs"





Bant dedim de aklıma geldi... İzole banta "selebant" diyen insan sen çok güzel insansın ya... Sen ayrıca tırnaklamaya -->çırmaklamak , çelme takmaya --> çembe takmak diyen insansın... Hatta bence sen "hala" ya "hayla" diyen insanlardansın... (hala derken düzeltme işareti olandan bahsediyorum, bıyığı olsa amca olcak kişiden değil)





Bu akşam İzmir' e gidiyorum, pazara kadar yazı yazamam sanırım... Kendinize basınçlı deodorant kutusu gibi bakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder