27 Nisan 2009 Pazartesi

Cici Bebe

Sonunda internetime kavuştum ve yazımı yazıyorum... İnternetsiz kaldığım günlerde manevi desteklerini benden esirgemeyen arkadaşlara burdan teşekkür ediyorum... Bi bilgisayarcının karşılaşabileceği en zor durumlardanmış internetsizlik... Aç kaldım, itildim, mahpusluğu öğrendim, sokaklara düştüm, kendimi içkiye verdim ama yılmadım Gülümsüyor şaka bi yana, pizzayı internetten sipariş ettiğim için gerçekten aç kaldım :D





Ne zaman yolda beyaz pantolon giymiş bi kız görsem aklıma reklamlar geliyo, o kız birazdan hoplayıp zıplamaya başlıcak zannediyorum ama nerdeee... Biraz enerjik olun, beyaz pantolonun hakkını verin hakkını...





AE' nin tespiti: Cici bebenin bebeklerden çok normal insanlar tarafından tüketilmesi ne ilginç bişeydir. Ben de yiyorum tabi :D tadı süper... Bi bisküvi firması da çıksın cici bebe tadında bisküvi yaptık desin valla her gün alırım...





Hani uçlu kalemle bir şey yazıyosundur, bir anda uç bitiverir ve öylece kalırsın... Kalemin içinde uç kalmadığını bildiğin halde kalemin arkasına ısrarla ve umutla basmak ne acı bi durumdur ya...





Psikoloji Serisi:
Maçlarda elinde "Maç X kanalda izlenir" diye pankart taşıyan insanın psikolojisi çok fenadır bence. Maç X kanalda izleniyosa sen niye statta izliosun, git evinde o kanalı aç izle... Ben bi gün şöyle bişi yapıcam, maça gidip "maç statta izlenir" diye pankart açıcam...





Markette istediği oyuncak alınsın diye kendini yerden yere fırlatan çocuğun psikolojisi çok fenadır... Aslında bu marketteki çocuklarla ilgili yeni bi başlık bile açabilirim çok durum var çünkü... Kalanları sonraki yazılara saklıyım...





Hani erkekler arasında bi geyik vardır... Kız zengindir, "benim param onun makyaj masrafına yetmez" der insanlar... Kız makyaja o kadar para harcıyosa zaten çirkindir bırak çirkin kızı napcan, dimi ya Dil (asrın tesellisi)


Günün Film Tavsiyesi: "Beni Osman Öldürdü" (1963)
Kadro Efsane, senaryo çiçek gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder