27 Nisan 2009 Pazartesi

Dokunmatik Seçim Ekranı

Seçimler bugün yapılıyo ya, bütün televizyon kanallarında bi seçim coşkusu var... Bi deliye bağladı bugün kanallar... Spikerler daha bağıra bağıra konuşuyo, sürekli seçimi en iyi biz anlatırız diyolar... Yav seçim işte neyini iyi anlatacaksın... Biraz önce izlediğim bi kanal, "biz seçimi çok teknolojik anlatcaz, aha da buraya dokunmatik ekran koyduk, her şeyi şak diye görebilioz" diyodu... Kafası iyi bu adamların, teknolojik anlatmak nedir ya...
Ben istiyom ki bi kanal da çıksın biz seçimleri çok erotik anlatcaz desin Gülümsüyor





Hani kitap, dergi, gazete vs. okurken sayfayı çevirmek istersin, sayfa bir türlü çevrilmek bilmez çünkü bir sonraki sayfaya yapışmıştır... İşte bu sayfayı çevirememe, o iki sayfayı birbirinden ayıramama beni çok kötü hissettiriyo... Kitap basarken kolay çevrilen sayfa yapılsın...





Psikoloji Serisi -Devam:

  • Bir parça tel, biraz ip, birkaç pil vs. ile süper bir icat yapacağını sanan çocuğun psikolojisi süper bişey ya... Geçen gün kuzenim böyle bişey yapmış dedim ne işe yarıyo bu "icat", dedi sen anlamazsın... Öyle kaldım :D Tabii zamanında ben de yapmadım değil böyle icatlar... Üç beş teli kopmuş bi mandolinim vardı, ben o mandoline adaptör kablolarıyla 12 V verip "elektro mandolin" yapmaya çalışırdım...(bi gün yapcam Dil)


  • Hani yeni bir eşya aldığında(araba, kumanda, vs.) eğer o eşya bir kılıfa sahipse, o kılıfı bir süreliğine çıkarmayı reddeden insanlar vardır ya, o insanların psikolojisi çok gariptir... Sonuçta çıkaracaksın o kılıfı, kaçarı yok... Ne diye kasıyosun... Bu en çok tv kumandalarında oluyo sanırım... Yeni kumandalar önceleri kılıfıyla evin baş köşesinde durur, ancak 2-3 ay içerisinde insanların birbirine fırlattığı bi nesneye dönüşecektir...




Lokantaların camlarına "aile salonumuz mevcuttur" yazmasına anlam veremiyorum... Sanki o yazıyı yazmayan lokantalarda insanlar çıplak falan mı geziyo? Öyle bi lokanta varsa bize de haber verin yani Gülümsüyor





Sanırım her öğretmende vardır bu... Kendi dersini övme... Matematik dersine girersin, hoca der "hayatta her şey matematiktir, bakkala gittiğinde matematiksiz bişey yapamazsın", sonra çıkar Türkçe dersine girersin hoca der"Dil olmasaydı anlaşamazdın, ne yazdığını okuyamadan nası matematik yapcan" ... Bu örnekler her ders için çoğaltılır... Ben böyle söyleyen tüm hocalara şu cevabı vermek istiyorum...Verdiğiniz çoğu ders bize zorluk çıkarmaktan başka bi işe yaramıo...





Hani bazen evde kağıt peçete kalmaz da tuvalet kağıdı kullanmak zorunda kalırsın ya... Bu çok kötü bişey gibi görünüyo ama o kadar kötü değil ya... İnsanlar tuvalet kağıdını pis sandığı için kötü görünüyo, ama aslında temiz olduğu için o kadar kötü değil... Tuvalet kağıdının pis sanılması da nası bi mantıktır ya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder