27 Nisan 2009 Pazartesi

Çılgın Lost Teorileri

  • Sawyer aslında kelmiş daha sonra John Locke' dan saç transferi yapılarak bu hale gelmiş. John un kel olmasının nedeni de bu tabii...

  • Uçak, aslında pilot kalkıştan önce motoru iyice ısıtmadığı için düşmüş...

  • Charles Widmore, adada yetişen kahveleri "Jacobs" markasıyla piyasaya sürerek zengin olmuş...




Bu aralar Amerikalılar durumuna taktım. Reconun babası geldi ya ondan sanırım. Neyse... Dikkat ettim de neredeyse bütün Amerikan dizilerinde dünya bi kere mutlaka kurtarılıyo. Lostta bile kurtardılar ya, lostun ne alakası vardı halbuki... Amerikalıların dünyayı kurtarmakla ilgili takıntısı olduğuna bakmayın, uzaylı istilası falan olsa uzaylılarla bir olup dünyayı satar bunlarDil






Düşündüm de şu kar çok adi bişey ya... Aslında bildiğin su ama böyle bi triplere falan giriyo bi hal değiştiriyo falan... Havan kime senin ya... Suysan suluğunu bil...



Marketin dışına çıkarılmış market arabası en acı şeylerden biridir... Boynu bükük bi şekilde "ne işim var benim burda?" der gibi gözükür. Onu dışarı çıkaran zihniyet de en gereksiz zihniyetlerden biridir. Otoparka çıkarmaktan falan bahsetmiyorum. Alışveriş arabasını alıp gezdiren insanlar var ya...



Erkekler bilir. Bir erkeğin en huzura erdiği an, berberde traş olduktan sonra berberin pudralı fırçayı ensenizde gezdirdiği andır... Harika bi histir o... O kadar harikadır ki hiç kimse o fırçanın daha önce bin kişinin daha ensesinde gezdirildiğini hissetmez...(o fırçaları temizliyolar mı acaba?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder