27 Nisan 2009 Pazartesi

Makina Soğuk

Dünyanın en gereksiz insanları devam:

Şehirler arası otobüslerde muavin yiyecek dağıtırken, dağıtılan yiyecekten 3-5 tane alan insan dünyanın en gereksiz insanlarındandır. Bu insana bedava deterjan dağıtsan onu bile yer... İstanbula giderken yanıma bi tane Yobazettin amca oturdu(çember sakallı pislik yobaz insan anlamında) herif resmen stokları tüketti, hatta yiyecekler kesmedi adam bi de otobüste insanlar okusun diye konan dergiyi bile götürmek istedi, yuh ama yuh...




Amerikalıların ne kadar salak olduğunu sanırım kanıtladım ben... Hani amerikan kapı diye bişey vardır ya, bu kapıların açma yeri yuvarlaktır hani... Eğer bu kapıyı gerçekten amerikalılar tasarlamışsa bu onların salaklığına kanıttır... Ne alaka dediniz dimi... Mesela elinde tepsiyle odaya gidiosun, kapı kapalı nası açacan kapıyı? Normal kapı olsa dirseğinle, ayağınla açarsın kapıyı, ama amerikan gavuru düşünüyo mu bunu, varsa yoksa hamburger falan yesin...





Dünyanın En Acı Şeyleri -devam:

Devam dedim ama daha önce böyle bi başlık attım mı hatırlamıom neyse... Bence dünyada çalışmayan yürüyen merdiven kadar acı şey çok azdır... Ya senin adın yürüyen merdiven ama hayattaki tek işlevini yapamıosun çok kötü ya...





Hani dolmuşta ortada bi yerde oturmuşsundur, haliyle bütün nakit akışı senin üzerinden gerçekleşecektir. Arkadaki gavurlar sanki anlaşıp bütün parayı aynı anda yollarlar... Şurdan "A" yere bi kişi, şurdan "B" yere üç kişi diye paralar yağmur gibi gelmeye başlar... Tam önünü dönüp şoföre parayı uzatacaksındır ki, beyin resetlenmesi durumuna maruz kalırsın. Elinde bir sürü parayla "ben ne arıyorum burda? "diye bi hayatını gözden geçirirsin... İşte bu durum insan hayatındaki en acı durumlardandır...





Yaşlılık Alametleri:

Eğer bi insanın diş fırçası düz, beyaz, markasız veya banat markaysa; o insan her an sokakta top oynayan çocuklara bağırma potansiyeline sahiptir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder